Hawaiiii - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Hawaiiii - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Hawaiiii

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

06 Februari 2011 | Verenigde Staten, Weston

Heeeej!
Hier nog even snel n krabbeltje voordat k naar bed ga, 0.30 hier en voor mijn doen eigenlijk vroeg, maargoed, mn schema is hier anders, dus wat eerder naar bed
Vandaag mn allereerste voetbaltraining gehad hier. Anderhalf uur zwoegen in t zonnetje (30 graden). Het was echt lekker. Leuk team ook! Dat mag ik nu dus 3 dagen per week gaan doen
Nadat ik had duidelijk gemaakt juist graag mee te gaan naar Hawaii was de trainer erg enthousiast, en dat hij me wel graag mee wilde hebben, klonk allemaal leuk en aardig, weekje Hawaii om te voetballen, perfecte combinatie van de leuke elementen uit het leven, right? (denk Hawaii: zon, zee, strand, surfen én voetbal!! wat wil een mens nog meer? oh ja, en er ging ook een jongensteam ) maar toen ik vroeg hoe duur het was..... $2000,- jaha en ik heb geen 0 te veel getypt hier! damnn!! ik zag mijn dure zomervakantie volgend jaar al in rook opgaan (hè Domi n Simoni ) Dus heb ik uit puur sociaal aspect (kan hen in de zomer toch niet alleen laten gaan??) gekozen maar niet te gaan dan...
nou dat was dus de knaller van de dag...
gister heeerlijk de hele middag in het zwembad/bubbelbad gehangen
Eergister eens goed uitgelachen toen mevrouw hier besloot geld te gaan pinnen, tevoet welteverstaan! Met de auto moest ik omrijden om bij de ingang van dat ding te komen, dus ik liep erheen, automobilisten keken me typisch aan maar ik naast n auto in de rij lekker mn geld gepind om later dus uitgelachen te worden door Jennifer haha, blijkt dat er ook 'tevoet-pinautomaten' waren aan de achterkant (wist ik veel..) maar ja, das een kwestie van Amerikaanse simplicity versus Nederlandse nuchterheid...
Oh en ik had jullie nog niet verteld van mijn verdwaald-verhaaltje haha. Gisterochtend dacht Laurie eens even lekker te gaan toeren, op naar het winkelcentrumpje met de smoothie-shop! Heenweg, makkelijk te vinden, en op de een of andere manier (ik kan nog steeds niet ontdekken waar ik de fout ben ingegaan) kwam ik op de terugweg niet uit waar ik uit moest komen. Ik geloof dat ik wel nog in Weston, de stad, zat maar niet op bekend gebied. Dus beetje teruggereden, en toen, alsof het niet erger kon, begon het me toch te regenen!! Ik denk niet dat ik in mijn leven ooit zo'n bui heb gezien! Werkelijk! N tropische regenbui . Verder dan 5 meter kon je niet vooruit kijken Zat ik dan in mijn auto met de ruitenwissers op volle toeren maar geen achterruit-ruitenwissers (leuk woord voor galgje ) dus dat was weer tricky. Anyway, mijn über-talentvolle oriëntatievermogen gecombineerd met de Roxy-cd (Chris ) en het volume waarop ik meezong (lekker he, alleen in de auto ) hebben me erdoorheen geholpen. Ja zie, ik heb deze geweldige strategie, als je totaal niet weet waar je bent (maar dan moet je ook écht geen clue hebben) dan ga je altijd naar rechts, in t ergste geval kom je weer bij t begin uit en dan probeer je links, maar anders kom je altijd wel bij een bekend punt. Nou, nu ook dus. Glades Parkway... Die vergeet ik niet meer!! Maar ach, nu weet ik tenminste ook waar het bejaardentehuis is
Well, tot zover mijn uit-de-pan-swingende avonturen Je hoort wel, ik vermaak me hier prima!
Supercalifragilisticexpialidocious!! Dat zeg ik! (hè Nicole! )
Tot krabbels!
xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Weston

Au-pairen @ Florida

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2011

Disney World!

06 Februari 2011

Miami avec Giel & Alex

06 Februari 2011

4th of July!

06 Februari 2011

Surfing queen!

06 Februari 2011

Key West!
Laurie

Actief sinds 06 Feb. 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 61548

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 14 Juni 2015

Azië

17 September 2014 - 18 December 2014

Zuid-Amerika

16 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Cuba!

01 Januari 2012 - 10 Mei 2012

Studeren in Kansas, USA

27 Juni 2011 - 06 Augustus 2011

Backpacken!

19 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Marrakech citytrip

12 Juli 2009 - 16 Augustus 2009

Canada tour

28 Mei 2008 - 13 Augustus 2008

Au-pairen @ Florida

Landen bezocht: