Soccer try-outs - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Soccer try-outs - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Soccer try-outs

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

06 Februari 2011 | Verenigde Staten, Weston

Heej!
Hier verslag nummero due van mijn avontuurtje hier. Ben inmiddeld best wel gewend aan alles. We hebben brood zonder suiker! Duss 's ochtends geen moeilijke kwesties meer hoe ik mijn maag ga vullen Het gezin is echt great! Sweet kids, leuke ouders! Ik heb geluk
Vandaag had ik try-outs voor het lokale voetbalteam. Houdt in dat er n groep meiden stond die moesten laten zien wat ze konden en daaruit kiezen ze dan meiden voor de 'selectie'. I made it Maar t punt is dat het seizoen pas na de zomer begint, als ik al terug ben Ik deed het om het trainen in de zomer, maar nu blijkt dat zij nauwelijks trainen in juni en juli De trainer maakte me al helemaal warm met: "And we have games in Naples (Florida) and then we go to the beach with the whole team" and I was like Damn! Ik heb namelijk gezegd dat ik een jaar blijf, omdat ik anders weinig kans had om mee te mogen trainen.. Maar nu mag ik in juni meetrainen met een speciale selectie die naar Hawaii gaan Ik mag jammer genoeg niet mee (logisch) maar ik bedacht me zo, als ik een paar meiden gewoon flink neerhaal, dan hebben ze me wel nodig, toch? Dus ik ga mijn best doen Alles voor Hawaii toch? Oh ja, en de meiden op t team zijn trouwens ook cool! Bijna alleen maar Spaanse (ook Engelssprekend natuurlijk), dus hopelijk steek ik nog wat Spaans op ook (Echt 80 % van de bevolking lijkt/is hier Spaans! ) Oh ja en de temperatuur vandaag was 33 graden, en wij maar rennen in die hitte, en ik dacht, damnnn, I'm glad we've got no heat in Holland, tijdens voetbaltraining dan he... Serieus, zo voelt een zalm in de oven zich!!

Ik heb gister en vandaag alleen maar zitten denken aan you guys, Pinkpop!! Alleen maar; wat zouden ze nu aan het doen zijn? Wie treedt er nu op? Hoeveel gezelligheid mis ik? Maar ja, part of the game, I guess...
De brownies staan in de oven en zijn nu ongeveer klaar, dus ik hef mn ass eens even van deze stoel en ga op de geur af
Nog even snel wat dingetje die me opgevallen zijn hier; Alles is hier gebouwd en ontworpen om het leven zo makkelijk mogelijk te maken! You know the mailboxes, mensen hoeven hun huis niet uit voor de post, nou hebben ze ook pinautomaten zoals bij ons de tankstations, je blijft in je auto zitten, 4 naast elkaar, en dan pin je, of stort je geld, en rijd je lekker verder Er waren nog wat voorbeelden maar die vallen me nu ff niet in, en de brownies staan te wachten natuurlijk
Ik houd jullie op de hoogte!!
Hasta luego!! xx