Soccer try-outs - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Soccer try-outs - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Soccer try-outs

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

06 Februari 2011 | Verenigde Staten, Weston

Heej!
Hier verslag nummero due van mijn avontuurtje hier. Ben inmiddeld best wel gewend aan alles. We hebben brood zonder suiker! Duss 's ochtends geen moeilijke kwesties meer hoe ik mijn maag ga vullen Het gezin is echt great! Sweet kids, leuke ouders! Ik heb geluk
Vandaag had ik try-outs voor het lokale voetbalteam. Houdt in dat er n groep meiden stond die moesten laten zien wat ze konden en daaruit kiezen ze dan meiden voor de 'selectie'. I made it Maar t punt is dat het seizoen pas na de zomer begint, als ik al terug ben Ik deed het om het trainen in de zomer, maar nu blijkt dat zij nauwelijks trainen in juni en juli De trainer maakte me al helemaal warm met: "And we have games in Naples (Florida) and then we go to the beach with the whole team" and I was like Damn! Ik heb namelijk gezegd dat ik een jaar blijf, omdat ik anders weinig kans had om mee te mogen trainen.. Maar nu mag ik in juni meetrainen met een speciale selectie die naar Hawaii gaan Ik mag jammer genoeg niet mee (logisch) maar ik bedacht me zo, als ik een paar meiden gewoon flink neerhaal, dan hebben ze me wel nodig, toch? Dus ik ga mijn best doen Alles voor Hawaii toch? Oh ja, en de meiden op t team zijn trouwens ook cool! Bijna alleen maar Spaanse (ook Engelssprekend natuurlijk), dus hopelijk steek ik nog wat Spaans op ook (Echt 80 % van de bevolking lijkt/is hier Spaans! ) Oh ja en de temperatuur vandaag was 33 graden, en wij maar rennen in die hitte, en ik dacht, damnnn, I'm glad we've got no heat in Holland, tijdens voetbaltraining dan he... Serieus, zo voelt een zalm in de oven zich!!

Ik heb gister en vandaag alleen maar zitten denken aan you guys, Pinkpop!! Alleen maar; wat zouden ze nu aan het doen zijn? Wie treedt er nu op? Hoeveel gezelligheid mis ik? Maar ja, part of the game, I guess...
De brownies staan in de oven en zijn nu ongeveer klaar, dus ik hef mn ass eens even van deze stoel en ga op de geur af
Nog even snel wat dingetje die me opgevallen zijn hier; Alles is hier gebouwd en ontworpen om het leven zo makkelijk mogelijk te maken! You know the mailboxes, mensen hoeven hun huis niet uit voor de post, nou hebben ze ook pinautomaten zoals bij ons de tankstations, je blijft in je auto zitten, 4 naast elkaar, en dan pin je, of stort je geld, en rijd je lekker verder Er waren nog wat voorbeelden maar die vallen me nu ff niet in, en de brownies staan te wachten natuurlijk
Ik houd jullie op de hoogte!!
Hasta luego!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Weston

Au-pairen @ Florida

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2011

Disney World!

06 Februari 2011

Miami avec Giel & Alex

06 Februari 2011

4th of July!

06 Februari 2011

Surfing queen!

06 Februari 2011

Key West!
Laurie

Actief sinds 06 Feb. 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 61548

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 14 Juni 2015

Azië

17 September 2014 - 18 December 2014

Zuid-Amerika

16 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Cuba!

01 Januari 2012 - 10 Mei 2012

Studeren in Kansas, USA

27 Juni 2011 - 06 Augustus 2011

Backpacken!

19 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Marrakech citytrip

12 Juli 2009 - 16 Augustus 2009

Canada tour

28 Mei 2008 - 13 Augustus 2008

Au-pairen @ Florida

Landen bezocht: