Aankomst - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

29 Mei 2008 | Verenigde Staten, Weston

Heej!
Maandag aangekomen hier, super sjille reis gehad want de stoel naast me was leeg en ik was natuurlijk dan weer zo asociaal om die in te pikken en met mn eigen beeldschermpje heb ik me 8 uur lang geamuseerd met films n series
in New York geland, uitzicht op de skyline, zoo cool! had t wel groter verwacht, serieus! vrijheidsbeeld was wel best aan de grote kant. anyways, daar aan de douane hevig ondervraagd want au-pairs worden niet toegelaten zonder een visum (wat ik dus ook niet heb ). geloof niet dat die man me geloofde maargoed, ik heb eens lief gelachen en een onzinverhaal opgehangen, en dat samen met alle honderden mensen achter me die aan t wachten waren, hebben me gered op vliegveld Fort Lauderdale opgehaald door Ron, de vader, en Lars, zoontje. klikte wel meteen dus dat was goed. thuis ook Jennifer, de moeder, en Anastacia, dochtertje, leren kennen, ook leuk. dus dat komt mooi uit, aangezien ik nog 2 maanden hier ben sjieke buurt met slagboom en bewaker bij de ingang, er staan auto's op de opritten waar ik U tegen zeg (denk aan Hummers ) en mijn auto voor deze 2 maanden is een Jaguar.. damnn. zie je t voor je? ik heb net twee weken mn rijbewijs, mag k zo'n bak besturen.. maargoed t gaat best netjes tot nu toe. automaat is ook zooo sjill rijden! haha.
anyways, eten viel erg tegen tot nu toe, een avond opwarmpizza, een avond afhaalchinees en gisteren opgewarmde afhaalchinees, maargoed dat kan nog verbeteren (hopelijk). oh ja, t brood is ook gewoon zoet hier very apart... (lees: niet zo lekker).
well, volgende week krijgen de kids vakantie en dan gaan de uitstapjes beginnen. k houd jullie op de hoogte!!
voor nu, adieu!! xx Laurie