Aankomst - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Weston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

29 Mei 2008 | Verenigde Staten, Weston

Heej!
Maandag aangekomen hier, super sjille reis gehad want de stoel naast me was leeg en ik was natuurlijk dan weer zo asociaal om die in te pikken en met mn eigen beeldschermpje heb ik me 8 uur lang geamuseerd met films n series
in New York geland, uitzicht op de skyline, zoo cool! had t wel groter verwacht, serieus! vrijheidsbeeld was wel best aan de grote kant. anyways, daar aan de douane hevig ondervraagd want au-pairs worden niet toegelaten zonder een visum (wat ik dus ook niet heb ). geloof niet dat die man me geloofde maargoed, ik heb eens lief gelachen en een onzinverhaal opgehangen, en dat samen met alle honderden mensen achter me die aan t wachten waren, hebben me gered op vliegveld Fort Lauderdale opgehaald door Ron, de vader, en Lars, zoontje. klikte wel meteen dus dat was goed. thuis ook Jennifer, de moeder, en Anastacia, dochtertje, leren kennen, ook leuk. dus dat komt mooi uit, aangezien ik nog 2 maanden hier ben sjieke buurt met slagboom en bewaker bij de ingang, er staan auto's op de opritten waar ik U tegen zeg (denk aan Hummers ) en mijn auto voor deze 2 maanden is een Jaguar.. damnn. zie je t voor je? ik heb net twee weken mn rijbewijs, mag k zo'n bak besturen.. maargoed t gaat best netjes tot nu toe. automaat is ook zooo sjill rijden! haha.
anyways, eten viel erg tegen tot nu toe, een avond opwarmpizza, een avond afhaalchinees en gisteren opgewarmde afhaalchinees, maargoed dat kan nog verbeteren (hopelijk). oh ja, t brood is ook gewoon zoet hier very apart... (lees: niet zo lekker).
well, volgende week krijgen de kids vakantie en dan gaan de uitstapjes beginnen. k houd jullie op de hoogte!!
voor nu, adieu!! xx Laurie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Weston

Au-pairen @ Florida

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2011

Disney World!

06 Februari 2011

Miami avec Giel & Alex

06 Februari 2011

4th of July!

06 Februari 2011

Surfing queen!

06 Februari 2011

Key West!
Laurie

Actief sinds 06 Feb. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 61547

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 14 Juni 2015

Azië

17 September 2014 - 18 December 2014

Zuid-Amerika

16 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Cuba!

01 Januari 2012 - 10 Mei 2012

Studeren in Kansas, USA

27 Juni 2011 - 06 Augustus 2011

Backpacken!

19 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Marrakech citytrip

12 Juli 2009 - 16 Augustus 2009

Canada tour

28 Mei 2008 - 13 Augustus 2008

Au-pairen @ Florida

Landen bezocht: