4th of July! - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu 4th of July! - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

4th of July!

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

06 Februari 2011 | Verenigde Staten, Hollywood

Hi!!!
here I am, again!
ik heb weer een geweldig weekend achter de rug! vrijdag vroeg in de middag vertrokken naar Hollywood Beach (Florida), half uurtje hier vandaan. daar zijn we t/m zondag in een hotel aan het strand gebleven. OMG! Zo'n hotel had ik, nuchter Nederlands meisje, nog nooit meegemaakt! enorm, luxe en mooi!! in één woord; gewéldig!
(zie de foto's voor onderbouwing van mijn oehs en aahs)
we waren daar met nog twee andere gezinnen, met kids in de leeftijd van de kinderen waar ik op 'pas'. allemaal erg leuke mensen moet ik zeggen!
vrijdag de rest van de dag lekker aan een van de zwembaden gelegen het was toen 4th of July, dus 's avonds was er groots vuurwerk overal. op het strand hebben we, weliswaar in de miezelregen (maar dat mocht de pret niet drukken), toegekeken en uiteraard weer ge-oeehhhdd en ge-aaahd
zaterdag het strand, dat in de achtertuin lag, en zwembad gecombineerd. in de namiddag begon het keihard te regenen, echt een plensbui à la Olanda! na een paar minuten onder een parasol gewacht te hebben op de rest van de families, die in de oceaan gebleven waren, en van een aantal aardige medewerkers (beachboys ) droge handdoeken gekregen te hebben, dacht ik 'so what, u only live once!' dus huppa, onder de parasol uit (die inmiddels ook wel aardig begon door te lekken ) en de oceaan in! heeeerlijk!! echt lekker verfrissend en zeker aan te raden voor iedereen die de luxe heeft een warme oceaan tegelijk met een tropische regenbui in de buurt te hebben!! ook een soort tornadootje gezien, midden op zee, in de verte, zag er echt cool uit! maar was al relatief snel weer verdwenen en heeft de kust jammer genoeg niet bereikt ja je hoort me nu wel zo stoer praten, want ik wil toch wel eens een hurricane meemaken! maar als t erop aankomt zal ik ook wel met open mond achter het raam zitten (dat dan wel afgesloten is door hurricane-proof luiken maargoed) het seizoen is begonnen! en hurricane Bertha is al gespot, maar die gaat richting Puerto Rica, dus nu maar wachten op dr grote broer!!
anyways, zondag laatste dag ook nog lekker strand en zwembad, ja t was een echt relax-weekendje!!
oh, en voor de jongens was het erg interessant moet ik zeggen, want gedurende het hele weekend waren er fotoshoots in en rond het hotel, de zwembaden en het strand voor Hooters, een restaurantketen hier waar eten geserveerd wordt door dames in korte broekjes en bikinitopjes ofzoiets... Nu waren er 128 modellen van over de hele wereld (van elke vestiging de mooiste ofzo?) daar, liepen de hele dag in bikini rond, en hun festijn werd dan afgesloten met een missverkiezing. er werd ook nog een sport-tv-programma opgenomen op een stellage middenin het zwembad, met alle dames op ligbedden op de achtergrond. ik kan je zeggen, menige man had daar het weekend van zn leven gehad! (zie foto's voor onderbouwing.. ja, ik heb toch nog aan jullie gedacht hoor!)
nou, ik ga mijn blog weer afsluiten want ik ben pretty tired. (origineel!!)
ik kan alleen maar zeggen; check de foto's en wees niet té jaloers, want ik kan er ook niks aan doen dat ik hier zit en jullie daar... (en het voetbalteam op Hawaii )
cheers!!! xx Laurie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Au-pairen @ Florida

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2011

Disney World!

06 Februari 2011

Miami avec Giel & Alex

06 Februari 2011

4th of July!

06 Februari 2011

Surfing queen!

06 Februari 2011

Key West!
Laurie

Actief sinds 06 Feb. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 61556

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 14 Juni 2015

Azië

17 September 2014 - 18 December 2014

Zuid-Amerika

16 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Cuba!

01 Januari 2012 - 10 Mei 2012

Studeren in Kansas, USA

27 Juni 2011 - 06 Augustus 2011

Backpacken!

19 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Marrakech citytrip

12 Juli 2009 - 16 Augustus 2009

Canada tour

28 Mei 2008 - 13 Augustus 2008

Au-pairen @ Florida

Landen bezocht: