Houston! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Houston! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Houston!

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

06 Februari 2011 | Verenigde Staten, Houston

Hej!
Alweer 10 dagen geleden dat ik m'n laatste blog schreef. Hier zit ik dan midden in de nacht (1.00) jullie nog even te updaten. 2 Uur geleden ben ik geland, want ik was dit weekend in Houston, bij familie. Het was echt een superrr weekend! Ontzettend gezellig! Ik had hen al 3 jaar niet gezien omdat ik ze in de zomer in NL altijd misliep, en nu dan eindelijk daarheen. Hoewel ik maar een weekendje hier weg kon, was het beter dan niks
In Houston heel veel geshopt, het is ook zo goedkoop hier, en een bbq gehouden. (M'n allereerste real life kakkerlak gezien haha. Gelukkig was het donker anders sliep ik vannacht niet zo lekker, wat zijn die dingen growse zeg! ) Echt jammer dat ik vanavond alweer terug moest. (Ik was vrijdagavond vertrokken, en nu zondagavond dus alweer terug )

Voordat ik naar Houston ging de film 'Kung fu panda' gezien, wel lachen haha. En de EK wedstrijden gemist! Ik had de eerste opgenomen op tv, maar er was iets fout gegaan, dus ik kreeg autoracen instead, damnnn. De uitslagen heb ik wel gehoord netjesss! Kan ik tenminste de trotse Nederlander uithangen hier Hoewel de Amerikanen helemaal niet weten dat er zoiets als een EK aan de gang is.
Verder heb ik in Weston hier niks spectaculairs meer meegemaakt voordat ik ging.
Dus ik ga lekker naar bedje toe nu. Foto's volgen morgen. En een berichtje met meer avontuur hopelijk ook Hoewel Houston weer heel veel nieuwe indrukken op me heeft gemaakt (een typisch Amerikaanse stad, zeggen ze, en zo was het ook) dus ik heb wel weer even wat te verwerken
Doeiii! xx