Houston! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Houston! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Houston!

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

06 Februari 2011 | Verenigde Staten, Houston

Hej!
Alweer 10 dagen geleden dat ik m'n laatste blog schreef. Hier zit ik dan midden in de nacht (1.00) jullie nog even te updaten. 2 Uur geleden ben ik geland, want ik was dit weekend in Houston, bij familie. Het was echt een superrr weekend! Ontzettend gezellig! Ik had hen al 3 jaar niet gezien omdat ik ze in de zomer in NL altijd misliep, en nu dan eindelijk daarheen. Hoewel ik maar een weekendje hier weg kon, was het beter dan niks
In Houston heel veel geshopt, het is ook zo goedkoop hier, en een bbq gehouden. (M'n allereerste real life kakkerlak gezien haha. Gelukkig was het donker anders sliep ik vannacht niet zo lekker, wat zijn die dingen growse zeg! ) Echt jammer dat ik vanavond alweer terug moest. (Ik was vrijdagavond vertrokken, en nu zondagavond dus alweer terug )

Voordat ik naar Houston ging de film 'Kung fu panda' gezien, wel lachen haha. En de EK wedstrijden gemist! Ik had de eerste opgenomen op tv, maar er was iets fout gegaan, dus ik kreeg autoracen instead, damnnn. De uitslagen heb ik wel gehoord netjesss! Kan ik tenminste de trotse Nederlander uithangen hier Hoewel de Amerikanen helemaal niet weten dat er zoiets als een EK aan de gang is.
Verder heb ik in Weston hier niks spectaculairs meer meegemaakt voordat ik ging.
Dus ik ga lekker naar bedje toe nu. Foto's volgen morgen. En een berichtje met meer avontuur hopelijk ook Hoewel Houston weer heel veel nieuwe indrukken op me heeft gemaakt (een typisch Amerikaanse stad, zeggen ze, en zo was het ook) dus ik heb wel weer even wat te verwerken
Doeiii! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

Au-pairen @ Florida

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2011

Disney World!

06 Februari 2011

Miami avec Giel & Alex

06 Februari 2011

4th of July!

06 Februari 2011

Surfing queen!

06 Februari 2011

Key West!
Laurie

Actief sinds 06 Feb. 2011
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 61553

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 14 Juni 2015

Azië

17 September 2014 - 18 December 2014

Zuid-Amerika

16 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Cuba!

01 Januari 2012 - 10 Mei 2012

Studeren in Kansas, USA

27 Juni 2011 - 06 Augustus 2011

Backpacken!

19 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Marrakech citytrip

12 Juli 2009 - 16 Augustus 2009

Canada tour

28 Mei 2008 - 13 Augustus 2008

Au-pairen @ Florida

Landen bezocht: