Party Hardy!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Party Hardy!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Party Hardy!!!

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

11 Juli 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hey y'all!

Ik heb me voorgenomen dit keer een kort verslag te plaatsen omdat ik jullie vooral foto's wil laten zien :) Maar er is weer een hoop gebeurd :)

We hebben Eline's verjaardag goed gevierd! Beste dag/avond ooit! Het begon met een 'speciaal' ontbijt in de ochtend. 's Middags gechilled op het strand (as always!) en daarna een massage van 40 minuten gehad! (mijn cadeautje ;p) 's Avonds hebben we het beste feestje ooit gevierd! Samen met 'de Engelsen' die we in de Cameron Highlands al hadden leren kennen, en nog wat nieuwe vrienden. Het was 'laat en zaat' en ik zal het gevoel van op blote voeten in het zand tussen de fakkels dansen niet snel vergeten. Als je naar de wc moest ging je met een zakdoekje 'achter de traktor'.... ;) Geniaal!!!

Dag erna zat ons verblijf op dit hemelse eiland erop :( We gingen richting Kota Bharu. Deelden een taxi met een Zweeds stel, erg leuke mensen! We hebben de rest van de dag en de avond ook met hen doorgebracht. De stad zelf is echter super vies en saai, geen aanrader dus! Haha. Hostel was wel goed, airco! Jeej! :)

Dag erna richting Cheranting (kuststadje) vertrokken. Hier kwamen we na een 7-uur lange busreis gisteravond aan. Weinig te doen. Het is een surfstadje, maar aangezien surfseizoen hier tijdens monsoon (nov-febr) is, is het nu best stil. Toen we vanmorgen wakker werden en de veranda van ons geweldige hutje opliepen zagen we echter dat onze Engelse vrienden van de Cameron Highlands en de Perhentians ook ingechecked hadden in ons hostel! Dus we zijn vandaag, na een slome start, naar het strand (uitgestorven, uitgestrekt en lang niet zo mooi als de eilanden!) gegaan. Vanavond hebben we een fireflytour gedaan, best cool! Met een boot over een rivier gevaren in de nacht en langs de kant in de mangrovebossen heeeel veel vuurvliegjes gezien. Heel maf!

Maargoed, ik laat het qua tekst even hierbij. Voor de mensen die van planning houden; donderdag gaan we richting Singapore waar we vrijdag naar Borneo vliegen.

We hebben zoveel ontzettend leuke mensen ontmoet! En we genieten van elke minuut! We hebben nog heel veel moois voor ons, maar ook al prachtige dingen meegemaakt! Check de foto's! :)

Voor nu, adieu!

x Laurie

Foto's: https://picasaweb.google.com/106926455803743302846/Maleisie3?authkey=Gv1sRgCIDa66bg2OP-oAE

• 11 Juli 2011 - 18:39

Denise Janssen:

:D

• 17 Juli 2011 - 15:01

Miriam/mama:

hey Laurie,

vandaag je kaart gekregen. inmiddels zul je wel weer n stuk verder zijn want deze was nog van Kuala Lumpur..Inmiddels al op Borneo!
    ga je op familiebezoek daar?? veel plezier nog, wij genieten van de regen, gelukkig is t wel lekker warm! have fun!! xx