Surfing queen! - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu Surfing queen! - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Laurie Bertholet - WaarBenJij.nu

Surfing queen!

Door: lauriebertholet

Blijf op de hoogte en volg Laurie

06 Februari 2011 | Verenigde Staten, Boca Raton

Jow!
Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, mijn eerste surfles Ik moest al om 5.30 opstaan en om 7.00 begon het dan. Het was drie kwartier rijden, maar wel gezellig met Amy MacDonald. Wederom dat voordeel van alleen in de auto zitten
Enfin, ik heb nu een nieuwe hobby/verslaving/passie. Wat n geweldig iets, al had ik natuurlijk niet anders verwacht De waves waren hoog genoeg voor een stelletje beginners, en t ging nog redelijk ook De leraar heeft me behalve deze verslaving ook nog een mooi motto aangeleerd (surf to live another day, dat is surfs voor 'doe voorzichtig' ) en een geweldig zinnetje; vind ik dan, 'there is motion in the ocean' oftewel, de golven zijn aardig.
Voordat ik vertrok de surfshop nog even geplunderd. Op de terugweg was het wat moeilijker wakker blijven, maar toen had ik Jason Mraz bij me Ik kan niet wachten om weer te gaan! Hopelijk kan ik dinsdagochtend even een uurtje wat aanklooien... En heb een meisje van voetbal al overtuigd om mee te gaan, als dr moeder instemt, want die is nogal overprotective. Heb ik haar maar even gerustgesteld, op t einde van mn hele betoog gezegd dat zaterdag mijn eerste les was, haha je had haar ogen moeten zien toen heb ik het detail dat er per jaar héél veel mensen verongelukken met surfen maar weggelaten... Nee, waar ik ga, op Deerfield Beach, is het niet echt gevaarlijk. En bovendien, de oceaan is toch een van de mooiste plekken om te sterven? (heb ik ook maar niet gezegd )
Well, vanavond hadden we een bbq op t voetballen, erg gezellig. Eerst even een wedstrijd tegen het jongensteam gespeeld, toen met hen samen die bbq, gevolgd door een zeepbaan (zeil met zeep & water), erg melig haha. En toen was er een hele voorstelling van hula-dansen (want deze 2 teams gaan zondag naar Hawaii, ja ZONDER mij ) gevolgd door een cursus . Mensen, ik ben nu een pro!
Maar nu verder met hét hoogtepunt van deze week. Het overstromen van de wc. Ik snap ook nog steeds niet hoe het heeft kunnen gebeuren, want er lag alleen wc-papier in, maar deze wc kan niet zo veel hebben.
Dus, beeld je even in, Laurie, om 1 uur 's nachts, iedereen lag in bed, op de badkamer. Spoelt heel onschuldig de wc door, ziet het waterpeil stijgen, en denkt 'what the hack?' Na het 3 seconden aan te hebben gezien, en zeker te weten dat het vanzelf niet zou gaan stoppen, beginnen te denken. 5 Seconden en een hele natte vloer later, bedacht dat de ontstopper wel eens uitkomst zou kunnen bieden. Maar zoals jullie weten, als je iets in water doet, stijgt het peil nog meer, zoals nu. Laurie doet de ontstopper erin, PLONS!! ja, dat was dus 3/4e van de badkamer.. hmmm. Maar het water begon al weg te lopen (toch nog iets goeds dan ) En toen was het hectische moment over, met de handen in het haar even de badkamer bekeken, en toen met een stuk of 5 handdoeken de zooi opgeruimd. Ik kan nu dus ook als poetsvrouw of rioolontstopper aan het werk Als ik eraan terugdenk was het enorm grappig, maar ja, dat gevoel heb je op dat moment dus NIET, aangezien je nooit weet of de vloer waterdicht is (dus geen kiertjes heeft).
Nou, jullie zijn volgens mij weer op de hoogte zo... Van mijn geweldige performances als surfing queen, zeepbaanglijdster, en wc-ontstopper Kortom; Miami is top!!
Doeii xx Laurie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boca Raton

Au-pairen @ Florida

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2011

Disney World!

06 Februari 2011

Miami avec Giel & Alex

06 Februari 2011

4th of July!

06 Februari 2011

Surfing queen!

06 Februari 2011

Key West!
Laurie

Actief sinds 06 Feb. 2011
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 61370

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 14 Juni 2015

Azië

17 September 2014 - 18 December 2014

Zuid-Amerika

16 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Cuba!

01 Januari 2012 - 10 Mei 2012

Studeren in Kansas, USA

27 Juni 2011 - 06 Augustus 2011

Backpacken!

19 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Marrakech citytrip

12 Juli 2009 - 16 Augustus 2009

Canada tour

28 Mei 2008 - 13 Augustus 2008

Au-pairen @ Florida

Landen bezocht: